Födelsedagar

Idag skulle mamma ha fyllt 59 år, ännu en födelsedag man inte kan fira med dej =(
Varje år är lika jobbig önskade att jag bara kunde få lutfa den j***la luren och ringa, bara för att få säga grattis, ett enkelt grattis. Men jag vet att du får en toppen dag med familj och vänner uppe i det blå, där vet jag att du kommer fira med en brakfest. önskade bara att jag kunde få vara med, istället blir det ner till graven med ljus, det är så j***la orättvist.. jag vill oxå krama om min mamma säga dom tre orden jag älskar dej!
Varför ska alltid dom bästa människor alltid försvinna ifrån vår jord? Varför kan inte alla dom dåliga försvinna?

gubben fyller oxå år idag, så hålla uppe humöret det måste man ju göra.. lagom kul!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman.

Var längesedan jag var här inne!

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2011-04-01 @ 07:39:04
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0