HUNDRATUSEN kr

Ja det är mycket pengar det, speciellt när man är skyldig någon så mycket pengar!
Jag är det dock inte men det finns en som är skylig mej det!! Och nej inte en kr har man fått tillbaka inte ens 1 kr.
Nu undrar väl ni, hur kan man låna ut så mycket pengar? Det ska ni få svar på:
När min mamma gick bort 2003 så arvde jag en del pengar. Mådde skit och så här, och då passade den apan på.
Han körde alla metoder ni kan tänka er, manuliperade (kanske inte stavas så, rätt gärna =P) lovad att pengar skulle komma in och allt. Dagarna gick så ringde han igen. vill låna lite till. HAn lånade olika summor därav att det kom upp till HUNDRATUSEN. Och hur fan gick jag med på det, tänker ni nog, jo när man mår skit så orkar man inte, man säger ja för att få tyst på männsikor vilket jag gjorde, ångrar mej så otroligt mycket, men gjort är gjort.
Förstår mej inte på honom, han var liksom en vän till min mor med, hur kan vara göra så åt en "kär vän" som enligt han säger att hon va??

Har gjort allt känns det som för att få mina pengar tillbaka men förgäves. Ja och min far åkte till polis för att göra en polisanmälan på honom, har kontakt kronofogden men till vilken nytta?? NADA!! Har även kontaktat apan men han underviker att svara, kan inte ens ge mej ett svar om en liten slant, sist vi pratade med varann så skulle jag få 5000 kr inom kort tid, haha och nej inga pengar.

Men det som är gött och veta är att en dag så får man tillbaka allt man gjort alla andra, och det är inte bara mej han har satt i skiten utan flera,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0