personligt brev och cv

sitter på praktiken nu och ska skriva mej ett personligt brev samt ett cv tills på torsdag som jag skall lämna in till arbbetsförmedligen. kan ju säga så här att det går då fan ingen bra alls för det står helt stilla i hövvet på mej. och så ska man lyfta fram sina braiga sidor, vilket jag inte e så grym på, låter lite som om jag inte är bra på något men det är jag och det är mycket. men när man ska lägga ord på det så kommer man aldrig på några och varför är det så?
egentligen ska det inte vara så svårt att skriva om sej själv när man vet att det kan bli något bra av det. men men vem har sagt att allt ska vara lätt och att livet är en dans på rosor?

hur som haver livet leker som vanligt.
ida har ätit färdigt sin dos av sin antibiotika för öroninflamation och ska till läkaren igen den 28. jag hoppas verkligen att hon får en opration snart.
kim lever livet som vilken 8 åring som helst, vilket är super bra.
 älskar mina små

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0