3 år!

Då har tösa min fyllt hela 3 år =). Tänk att tiden kan gå så otroligt fort sinnesjukt.
Hon blev överlycklig av sin presenter hoppa av glädje när hon fick en Hello Kitty film. Aldrig sett henne sån, hon blev galen av glädje, sen kom ju morfar med en Hello Kitty servis och självklart så skulle hon leka med den med en gång.
Hon var så söt hon började och hälla upp kaffe med ca 1 kg socker samt mjölk och bjöd oss på detta. fick lite annar kul oxå.

det blir kalas i helgen för henne med farmor, faster med familj. och hon väntar intensivt på det här. hon hoppas förmodligen på mer kitty saker =)

nu i veckan hade jag ett samtal med chefen på min praktik plats, han e helt underbar.
Han tittade på mej med en jätte allvarlig blick och säger: madelene du och jag ska gå in på kontoret nu och prata!!!
min fösta tanke va "va i helvete har jag gjort" haha
Sätter mej på en utav stolarna och tittar osäkert på honom.
-Vad gör du efter nyår??
-Söker jobb, svarar jag.
- Vill du ha jobb här??
-Jag tittar på honom och tänker "hörde jag rätt? hörde jag vill du ha jobb här??", säger ja det är klart jag vill.
-bra säger han och reser på sej och säger det var bara det jag vill..

ja ni kan ju tänka er hur jag satt i den där stolen och försökte fatta va han sa. någon minut går och jag reser mej upp och säger tack får jag ge dej en kram?

jag blev hur jävla glad som helst och hade ett härligt leende på läpparna resten utav den dagen.
Tänk va en fråga kan göra en så glad =) =)
så nu e det bara till att vänta och se vad komunen säger och hur mycket pengar vi får till gården. så jävla segt att allt hänger på komunen. helt jävla otroligt..
en fritidsgård är ändå viktigt att ha i alla orter så tråkigt bara att politker inte fattar detta.

nä nu ska jag göra mej i ordning ska snart gå och jobba och elda min kollega...
ha det gött där ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0